Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen on yksi liiketoiminnan ammattitutkinnon osatutkinto. Valmennuksessa perehdytään myynnin ja asiakaspalvelun suunnitteluun, asiakaslähtöisen myynnin ja palvelun toteuttamiseen sekä niiden tuloksellisuuden arvioimiseen ja muiden jälkitoimien hoitamiseen.
Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen osatutkinnon laajuus on 60 osaamispistettä (koko tutkinnon laajuus yhteensä 150 osaamispistettä). Voit täydentää tutkinnon osan koko tutkinnoksi suorittamalla lisäksi pakollisen tutkinnon osan (Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen, 30 osaamispistettä) sekä 60 osaamispisteen laajuisesti muita valinnaisia tutkinnon osia. Myös muun perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa voidaan huomioida valinnaisena tutkinnon osana.
Myyjät
Valmennus kestää 5 kuukautta. Kokonaisuus muodostuu kolmesta koko päivän valmennuksesta, joiden välillä harjoitellaan myynnin ja asiakaspalvelun taitoja omassa työssä toteutettavien kehittämistehtävien avulla. Seuraava toteutus on 5.9.2023-17.4.2024. Lähipäiviä ovat 5.9.2023, 31.10.2023 ja 17.4.2024.
Valmennus toteutetaan AVA-Akatemian tiloissa Helsingissä. Valmennus voidaan järjestää tarvittaessa Microsoft Teams -toteutuksena.
Valmennuksen teemat ovat:
Ilmoittautuminen:
Ennen ilmoittautumista keskustelethan esihenkilösi/kauppiaasi kanssa.
Hinta:
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joka on opiskelijalle ja työnantajalle maksutonta.
Valmentajat:
Liiketoimintaosaamisen eri osa-alueiden sekä johtamisen ja esihenkilötaitojen asiantuntijoita.