Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen

1010
Tutkintotavoitteinen koulutus

Myynti- ja asiakaspalvelutaidot ovat menestyksekkään liiketoiminnan kulmakivi. Opi suunnittelemaan, toteuttamaan sekä seuraamaan myynti- ja asiakaspalvelutyötäsi tavoitteellisesti ja tuloksellisesti koulutuksessamme!

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen on liiketoiminnan ammattitutkinnon pakollinen tutkinnon osa, jonka laajuus on yhteensä 30 osaamispistettä (koko tutkinnon laajuus on 150 osaamispistettä). Voit täydentää tutkinnon osan koko tutkinnoksi suorittamalla lisäksi kaksi 60 osaamispisteen laajuista valinnaista tutkinnon osaa. Myös muun ammatti- tai erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa voidaan huomioida valinnaisena tutkinnon osana, kun sen laajuus on vähintään 60 osaamispistettä.

Koulutukseen osallistumalla opit suunnittelemaan ja toteuttamaan myynti- ja asiakaspalvelutyötäsi tavoitteellisesti ja tuloksekkaasti. Lisäksi osaat seurata myynnin onnistumista ja kehittää asiakkuuksia. Perehdyt myyntityön lainsäädäntöön ja markkinointiin sekä sähköisiin myyntikanaviin, kuten verkkokauppaan.

Tavoite

Koulutukseen osallistumalla opit suunnittelemaan ja toteuttamaan myynti- ja asiakaspalvelutyötäsi tavoitteellisesti ja tuloksekkaasti. Lisäksi osaat seurata myynnin onnistumista ja kehittää asiakkuuksia. Perehdyt myyntityön lainsäädäntöön ja markkinointiin sekä sähköisiin myyntikanaviin, kuten verkkokauppaan.


Kohderyhmä

Myyjät 


Koulutuksen kesto

Valmennus kestää noin 4 kuukautta.

Keväällä 2024 alkavan ryhmän koulutuspäivien aikataulu

  • Myyntityön suunnittelu ja toteuttaminen 19.3.2024
  • Asiakassuhteiden hoito 9.4.2024
  • Vuorovaikutustaidot ja haastavat asiakaspalvelutilanteet 23.4.2024

Aikataulu ja sijainti
Teams
Kevään 2024 ryhmä alkaa 19.3.2024

Pääsisältö ja toteutustapa

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen -tutkinnon osa suoritetaan joustavasti työn ohessa oppisopimuskoulutuksena. Opinnot koostuvat kahdesta Microsoft Teams -koulutuspäivästä, itsenäisestä ja ohjatusta verkko-opiskelusta, työssäoppimisesta sekä opittujen asioiden hyödyntämisestä omassa työssä.

Koulutuksen teemat ovat

  • myynti- ja asiakaspalvelutyön suunnittelu
  • asiakaslähtöinen palvelu ja myynti
  • myynnin ja asiakaspalvelun jälkitoimien hoito
  • myynti- ja asiakaspalvelutyön tuloksellisuuden arviointi

 

Ilmoittautuminen

Ennen ilmoittautumista keskustele kauppiaan/ esihenkilön kanssa. Ilmoittautumisen jälkeen Ava-akatemian koulutuspäällikkö on yhteydessä sekä opiskelijaan että työnantajaan.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Hinta

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joka on opiskelijalle ja työnantajalle maksutonta.

Lue lisää oppisopimuksesta

Valmentaja

Ava-akatemia, Hitsaajankatu 20, 00810 Helsinki.

Lisätietoja

Maarit Rouhiala, 040 8202233, maarit.rouhiala@akatemia.fi

Katja Laurinolli, 040 746 0405, katja.laurinolli@akatemia.fi