Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu on yksi liiketoiminnan ammattitutkinnon osatutkinto. Valmennuksessa perehdytään asiakkaiden tarpeiden ja palvelun kehittämistarpeen tunnistamiseen, palvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa palvelumuotoilua hyödyntäen sekä kehitetyn palvelun arvioimiseen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -osatutkinnon laajuus on 60 osaamispistettä (koko tutkinnon laajuus yhteensä 150 osaamispistettä). Voit täydentää tutkinnon osan koko tutkinnoksi suorittamalla lisäksi pakollisen tutkinnon osan (Liiketoiminnan tehtävissä toimiminen, 30 osaamispistettä) sekä 60 osaamispisteen laajuisesti muita valinnaisia tutkinnon osia. Myös muun perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon tutkinnon osa voidaan huomioida valinnaisena tutkinnon osana.
Valmennuksen jälkeen valmennettava osaa
• tunnistaa kehitettävän palvelun ja sen asiakasryhmät
• kehittää palvelua yhdessä asiakkaiden ja muiden palveluun liittyvien toimijoiden kanssa
• arvioida kehitettyä palvelua
Osastovastaavat
Valmennus kestää 4-5 kuukautta. Kokonaisuus muodostuu kahdesta koko päivän valmennuksesta ja yhdestä 0,5 päivän kehittämistehtävän purkupäivästä.
Valmennuksen teemat:
- asiakaslähtöinen asiakaspalvelu
- palvelumuotoilu ja asiakaskokemuksen kehittäminen
- palvelumuotoiluprojektien esittely
Kokopäivän valmennukset järjestetään Teamsin -välityksellä
20.11.2023
9.1.2024
Ilmoittautuminen
Ennen ilmoittautumista keskustelethan esihenkilösi/kauppiaasi kanssa.
Hinta
Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena, joka on opiskelijalle ja työnantajalle maksutonta.
Valmentajat
Liiketoimintaosaamisen eri osa-alueiden sekä johtamisen ja esihenkilötaitojen asiantuntijoita.
Lisätietoja
Ava-akatemia
www.akatemia.fi
koulutuspäällikkö Maarit Rouhiala
+358 40 8202233
maarit.rouhiala@akatemia.fi
koulutuspäällikkö Katja Laurinolli
+358 40 7460405
katja.laurinolli@akatemia.fi