Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Erinomainen asiakaskokemus

Lähikoulutus
Lähikoulutus

Tässä koulutuksessa saat uutta potkua asiakaskohtaamisiin. Opit, miten hurmaat asiakkaat palvelulla ja asiantuntemuksella, ja saat heidät palaamaan aina uudestaan asioimaan palvelutiskille.

Tavoite

Koulutukseen osallistuja

- oppii ymmärtämään palvelutiskin tuoman lisäarvon asiakaskokemuksen kehittämisessä
- oppii kehittämään asiakaslähtöistä, aktiivista ja tavoitteellista myyntityötä harjoitusten avulla
- oppii asettamaan tavoitteita ja seuraamaan niitä aktiivisesti
- saa lisää innostusta, motivaatiota ja rohkeutta asiakaskohtaamisiin


Kohderyhmä

Palvelutiskin myyjät, osastonhoitajat, herkkutorivastaavat, kahvilan tai ravintolan myyjät tai näihin tehtäviin pyrkivät


Koulutuksen kesto

klo. 10-16.00, 6 tuntia


Aikataulu ja sijainti
Tampere
22.1.2020, Lapland hotels Tampere, Yliopistonkatu 44, 33100 Tampere
Vantaa
4.2.2020, Scandic Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa
Kuopio
6.2.2020, Lapland hotels Kuopio, Puijonkatu 32, 70110 Kuopio
Oulu
19.2.2020, Lapland hotels Oulu, Kirkkokatu 3, 90100 Oulu
Jyväskylä
10.3.2020, Scandic Jyväskylä Station, Vapaudenkatu 73, 40100 Jyväskylä
Turku
11.3.2020, Scandic Turku Atrium, Eerikinkatu 28-30, 20100 Turku
Helsinki
17.3.2020, Marski by Scandic, Mannerheimintie 10, 00100 Helsinki
Rovaniemi
18.3.2020, Scandic Rovaniemi City, Koskikatu 23, 96200 Rovaniemi
Seinäjoki
25.3.2020, Scandic Seinäjoki, Kauppakatu 10, 60100 Seinäjoki
Kuusamo
7.4.2020, Scandic Rukahovi Kuusamo, Rukankyläntie 15, 93830 Ruka

Pääsisältö ja toteutustapa

- Asiakastyytyväisyys- ja tunnetutkimuksen tuloksien läpikäynti
- Ennakkotehtävien läpikäynti
     - Oman kaupan asiakaspalautteiden läpikäynti palvelutiskin osalta
     - Oman myyntitaidon itsearviointi ennen koulutusta: vahvuudet ja heikkoudet sekä niidenvahvistaminen/kehittäminen
     - Kilpailevan kaupan palvelutiskin myyntityön swot-analyysi: Vahvuudet/ heikkoudet/uhat/mahdollisuudet
- Kauppakohtaisen liikeidean näkyminen palvelutiskin asiakaskohtaamisessa
- Asiakaskohtaamisen portaat
- Myyntitaitojen harjoittelu: esimerkit ja harjoitteet
- Tavoitteellisuus omassa työssä: mittarien ymmärtäminen ja niiden seuranta
- Oman myyntitaidon osaamisen kehittämissuunnitelma
    - Jälkitehtävänä: esimiehen kanssa oman osaamisen kehittymisen seuranta suunnitelman pohjalta

Ilmoittautuminen

 Osallistujamäärä 8-14 /tilaisuus. Jos tilaisuus täyttyy, voit ilmoittautua jonoon ja paikkakunnalla voidaan toteuttaa toinenkin koulutus. 

Koulutukseen sisältyy ennakko- ja jälkitehtävä.

 Ilmoittaudu klikkaamalla haluamaasi ajankohtaan:

 Tampere 22.1.2020

Vantaa 4.2.2020

Kuopio 6.2.2020

Oulu 19.2.2020

Jyväskylä 10.3.2020

Turku 11.3.2020

Helsinki 17.3.2020

Rovaniemi 18.3.2020

Seinäjoki 25.3.2020

Kuusamo 7.4.2020

Hinta

Valmennus on Vähittäiskaupan Ammattikasvatussäätiön tukemaa. Tuen jälkeen kaupan kustannukset ovat 150 euroa (+ alv 24 %) per henkilö. Hinta sisältää koulutuksen ja ruokailut. Kauppias vastaa mahdollisista matka- ja majoituskustannuksista.

Kouluttaja

Yritysvalmentaja Virpi Hyppönen, Aurinkoiset Askeleet

Yhteystiedot

 K-ryhmän koulutuspalvelut

puh. 01053 29530 (ma-pe klo 9-16)
k-academy@kesko.fi