Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

K-Rauta PRO palvelupisteen muutosvalmennus

1009
Verkkokoulutus/Teams/Webinaari/Video

K-Rauta PRO myyntikoulutus antaa kaupoille vinkkejä ammattimaiseen myyntiin PRO Palvelupisteessä. Pohjana on K-Raudan myynnin malli.

Tavoite

Valmennuksen tavoitteena on varmistaa, että K-Rauta PRO -palvelupistetoiminnan käynnistyessä se näkyy käytännön tekemisessä asiakkaiden suuntaan:

  • Aktiivisuus asiakkaisiin päin, myynnin tekeminen, avaustilaisuuden järjestäminen
  • Tunnistaa keskeiset yritysasiakasmyynnin kehittämisalueet ja toteuttaa tarvittavat toimintamallimuutokset ennen K-Rauta PRO -palvelupisteen avausta (liikennevalomalli)
  • Kauppakäynnin yhteydessä suunnitellaan toiminnalliset, mahdolliset myymälämuutokset ja PRO -ilme-elementtien sijoitus myymälään
  • Lisäksi kauppakäynnin yhteydessä käydään läpi näiden suunnitelmien toteuttaminen käytännössä ja jaetaan yritysasiakasmyynnin parhaita käytäntöjä

 


Kohderyhmä

K-Rauta PRO -palvelupisteiden myyjät ja kauppiaat


Koulutuksen kesto

Kauppakäynnin kesto 2 h


Aikataulu ja sijainti

Pääsisältö ja toteutustapa
  • Liikennevalomalli ennakkotehtävänä
  • Suunnitellaan oman kaupan toiminnalliset muutokset ennen PRO-palvelupisteen avausta
  • Valittujen toimintamallien etenemisen seuranta kvartaaleittain
 
 

Ilmoittautuminen:

Markus Ruuska, p. 050-502 3530, markus.ruuska@kesko.fi
Jarkko Heininen, p.  050-306 4092, jarkko.heininen@kesko.fi

Kauppakäyntiin sovitaan erikseen ajankohta.

 

Kouluttajat

B2B-myyntipäällikkö Markus Ruuska 

 

Lisätietoja

Markus Ruuska, p. 050-502 3530, markus.ruuska@kesko.fi
Jarkko Heininen, p.  050-306 4092, jarkko.heininen@kesko.fi


Hinta
Tilaisuus on kaupalle maksuton.