Asset 3iconsDotsdownload131iconsknive-forkK_gridiconstag

Erotu Asiakaspalvelulla

1009
Verkkokoulutus/Teams/Webinaari/Video

Mikä kaikki onkaan asiakaspalvelua henkilökohtaisen myyntityön lisäksi? Miten jätän positiivisen muistijäljen asiakkaalle?

Tavoite

Koulutuksen tavoitteena on herättää näkemään, mikä kaikki onkaan asiakaspalvelua henkilökohtaisen myyntityön lisäksi. Asia, johon toivon sinun erityisesti kiinnittävän huomiota, on oma toimintasi asiakkaiden edessä.


Kohderyhmä

K-Ryhmän ruokakauppojen henkilökunta.


Koulutuksen kesto

Verkkokoulutus, noin 20 minuuttia


Aikataulu ja sijainti

Pääsisältö ja toteutustapa

Verkkokoulutus, maksuton.

Pääset verkkokoulutukseen tästä